HOLA

Hola, guys. Dah lama tak blogging sejak masuk sekolah menengah. Cuti sekolah pun dah nak berakhir, 2015 pun akan melabuhkan tirainya. So saya harap semua sihat walafiat, happy selalu, diberi rezeki dan umur yang panjang serta kejayaan dunia akhirat. Amin ;) Dalam kesempatan ni, saya nak minta maaf pada semua orang jikalau tersilap kata atau mengguris hati anda. Maaf juga jikalau blog saya ni membosankan sebab tak ada new update. Saya masih newbie, banyak benda lagi belum belajar. Saya harap kakak kakak, abang abang blogger yang famous lagi handal dalam bab blogger ni boleh beli tunjuk ajar. Lagipun, saya rumah saya bukannya 24/7 ada internet :) Sekali-sekala je dapat jenguk blog. Tambahan lagi, laptop saya ni lembab ;) Hal ni membuatkan proses blogging saya terganggu (teramatlah terganggu). 2017 nanti #batch02 PT3, jadi saya kena kurangkan blogging sikit. InsyaAllah, lepas dah tamat semua peperiksaan penting, saya akan aktif semula. Just wish me the best! Saya akan berusaha untuk cantikkan blog saya hoho!

Okay, sebelum saya habiskan entry ni, saya nak ucap ribuan terima kasih pada kak Lyssa Faizureen sebab tutorial beliau amat membantu saya walaupun adalah bingung sikit (LOL). Dan kak Lyssa ni act. dah jadi idola saya sejak dah jadi blogger. Makin lama, blog kak Lyssa makin cantik. Saya pun tertanya-tanya, macam mana kak Lyssa buat, mana kak Lyssa edit, etc. Well, dah nama pun 'lyssasecret' so not imposible itu semua secret (eh eh, kak jangan marah!). Takdalah, kak Lyssa ni suka sharing. Berlambak tutorial kat blog kak Lyssa. Semua hado! Orait, dah pukul 9;16 malam. Good night! Peace out (Y)

**minta maaf jika ada typo, saya ni memang cemerkap jadi pandai-pandailah faham apa yang saya taip

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca? Arigatou gozaimasuuu! Eh, nak komen? Boleh, tapi jangan kasar-kasar ya? Trimasss